~jangan mencari makna di sebalik gambar kerana blog ini untuk mereka yang mencari kesenian dalam kata-kata~

Jumaat, 13 Januari 2012

PENULIS MELUAH

KEHIDUPAN

aku melihat kehidupan dari sudut berbeza
kehidupan yang aku ada bukan aku memilih tapi aku terpilih menjalani kehidupan di landasan ini
landasan yang bernama takdir

pandangan seni dan sains mana mungkin bersatu
aku memilih jalan seni kerana aku tahu jalan sains semua tahu.
 back to KEHIDUPAN

kesenangan yang kita miliki hari ini bukan semua kegembiraan hakikatnya

ANAK
anak itu rezeki juga fitnah
terlahirnya anak soleh dan solehah maka beruntunglah ibU yang melahirkan bapa yang mencari nafkah..namun sebaliknya fikir-fikirkanlah....

HARTA
harta yang kita ada, harta yang kita belanjakan dan harta yang kita bakal perolehinya...jelaskah hukum halal haramnya....?

istilah rezeki jangan ditolak sepatutnya kita umat islam perlu menolaknya mentah2...mana mungkin rezeki jangan ditolak sedangkan asal rezeki itu tiada batas halal haram....please say NO

AKU MENILAI KEHIDUPAN DARI SUDUT BERBEZA

"ADAPUN SESUATU YANG BAIK ITU BURUK BAGI KAMU DAN ADAPUN SESUATU YANG BURUK ITU AMATLAH BAIK BAGI KAUM....
SESUNGGUHNYA ALLAH MAHA MENGETAHUI"

Tiada ulasan: