~jangan mencari makna di sebalik gambar kerana blog ini untuk mereka yang mencari kesenian dalam kata-kata~

Rabu, 18 Julai 2012

AWAK & PEDANG

tak tahu kenapa bila jauh semakin selesa

..... itulah ceritanya..i dont know why.... btw itulah ketentuan..kalau dekat macam nak bunuh saya je kan... saya kesian kat awak, selalu je sakit2... saya pun sakit tapi saya lebih sakit bila tahu awak sakit... dah hampir 2 tahun kenal awak...awak tetap dengan gila-gila awak tu la.... 
walaupun awak gila awak tetap 
SANGAT HEBAT

belakangan ini awak....
  • dah pandai mesej2 saya kan...
  • dah pandai panggil saya pedang
  • dah x jahat2(nakal) macam dulu
  • dah pandai nak manja2
  • dah pandai mengadu kat en pedang ni kan....
  • dah xbanyak komplen
  • dah pandai bertut..tut....
  • dah mula mengalah dengan en pedang

terima kasih untuk insan yang SANGAT HEBAT...... kerana

  • buat saya rasa meriah
  • buat saya tergelak guling sorang2
  • buat saya rasa dihargai (sangat kot)
  • buat saya rasa saya ada blog..eh...?hahahhaha
  • buat saya buat2 lupa yang saya ni ada problem...
  • buat saya nak sepak je awak....
  • buat hidup saya terasa ada seni....

KHAS UNTUK AWAK



INI NAMANYA 
WAN NUR AKMAL HAZIQA... ----->





<----- INI NAMANYA
WAN MUHAMMAD AKMAL HAZIQ










awak2...saya dedikasikan gambar2 insan ini untuk tatapan awak.....

kerana merekalah awak mesej2 saya walaupun itu sekadar alasan.....actually awk 2 rindu saya kan....

Tiada ulasan: