~jangan mencari makna di sebalik gambar kerana blog ini untuk mereka yang mencari kesenian dalam kata-kata~

Khamis, 19 Julai 2012

konspirasi transaksi

............................semuanya terlalu rumit

inilah sepotong ayat yang sangat simple tapi cukup membuatkan aku ingin mencari bahu seseorang untuk menangis.....mungkin ayat yang tertera itu biasa..ya memang biasa tapi yang depan tu terpaksa dipotong kerana yang dipotong itulah menjadikan kolam mata ini dipenuhi air...

ahh
aku tersungkur lagi
jangan kau bicara tentang berputus asa
kerana aku tidak pernah mengenali itu


serius sedih dowh....kalau cerita kat orang sakit ni mesti mati terus...
aku tidak pernah mendesak....sumpah tidak pernah....apalah kiranya sesuatu itu diterima dalam keterpaksaan.....ohh tidak....!!

P/S aku akan kembali walau jalan berliku........

Tiada ulasan: