~jangan mencari makna di sebalik gambar kerana blog ini untuk mereka yang mencari kesenian dalam kata-kata~

Isnin, 23 Julai 2012

PERMINTAAN TERAKHIR

aku percaya dengan kalimah LAILAHAILALLAH...bahawasanya aku akan mati.....semua akan mati sebelumnya aku mati aku melihat orang mati dan ketika mana aku mati akan ada lagi kematian selepas itu....itu hukum alam.....

sebagai mana aku datang aku ingin kembali dalam keadaan asalku insya Allah......

permintaan ku hanyalah sekadar yang ada......
saat aku telah mati aku mohon janganlah dibuat sebarang post mortem ke atas jasadku ini.....jangan3....seksa aku....terimalah dengan redha pemergian ini....JANGAN post mortem

dan...dari tanah aku datang aku ingin kembali kepada tanah....aku mohon kepada yang menguruskan aku kelak, aku tidak memerlukan keranda untuk kehidupan di alam sana.....biarlah tanah yang menjadi peneman....

inilah keadaan liang yang aku harapkan nanti..... selebihnya itu adalah urusan aku dan penciptaku nanti


AKU MOHON SEDEKAHKAN AL FATIHAH BUATKU.....
BUAT TERAKHIR KALI....

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lama x jenguk dsini :)